Rikša

13. dubna 2008 v 17:55
Jelikož se tříkolek Čezeta 505 dochovalo podstatně méně než skútrů téže značky je práce na zjišťování barevných kombinací těžší
zelená - šedá
Karoserie - boky a zadní strana štítu zelená
Karoserie- přední strana štítu, nádrž, přístrojové dvířka, zadní blatníky šedá.
Karoserie - kryt motoru, korba, schránka na rezervu a nářadí stříbrnošedý lak tepaný (kladívková barva) kryt motoru, alternativně zelený lak tepaný
Podvozkové díly - přední vidlice, kolo a ráfek, zadní rám, náprava, kola a ráfky, šedá.
červená- šedá
Karoserie - boky a zadní strana štítu červená
Karoserie- přední strana štítu, nádrž, přístrojové dvířka, zadní blatníky šedá.
Karoserie - kryt motoru, korba, schránka na rezervu a nářadí stříbrnošedý lak tepaný (kladívková barva)
Podvozkové díly - přední vidlice, kolo a ráfek, zadní rám, náprava, kola a ráfky, šedá.
světlemodrá- šedá
Karoserie - boky a zadní strana štítu světlemodrá
Karoserie- přední strana štítu, nádrž, přístrojové dvířka, zadní blatníky šedá.
Karoserie - kryt motoru, korba, schránka na rezervu a nářadí stříbrnošedý lak tepaný (kladívková barva)
Podvozkové díly - přední vidlice, kolo a ráfek, zadní rám, náprava, kola a ráfky, šedá.
modrá- šedá
Karoserie - boky a zadní strana štítu modrá
Karoserie- přední strana štítu, nádrž, přístrojové dvířka, zadní blatníky šedá.
Karoserie - kryt motoru, korba, schránka na rezervu a nářadí stříbrnošedý lak tepaný (kladívková barva)
Podvozkové díly - přední vidlice, kolo a ráfek, zadní rám, náprava, kola a ráfky, šedá.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama